ایّام فاطمیّه تسلیت باد آذر 89 - گروه قرآن -دینی- عربی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آذر 89 - گروه قرآن -دینی- عربی

   

باسلام

همکاران گرامی می توانند نظرات و همچنین مطالب مفید خود را

از قسمت ارسال نظرات برای ما بفرستند تا با نام خودشان

در وبلاگ از آن ها استفاده شود.



نویسنده » نصر » ساعت 7:11 عصر روز شنبه 89 آذر 6

عید مبارک



نویسنده » نصر » ساعت 7:21 عصر روز چهارشنبه 89 آذر 3

به نام خدای مهربان

برای ساختن وبلاگ راه های مختلفی وجود دارد که برای شما راه آسانی درنظرگرفته ایم . البته اگرکسی علاقمند است باید پس از ایجاد وبلاگ اطلاعات خود را بیشتر نماید .

ابتدا وارد صفحه اینترنت می شویم و ادرس یکی از سایت هایی که به طور رایگان به ما امکانات می دهند را تایپ می نماییم.

می نویسیم: ww. parsiblog.com

 وسپس در صفحه ای که باز می شود در قسمت عضویت در سایت کلیک می کنیم. 

آن گاه صفحه ای باز می شود که درآن باید کادرهایی را که در صفحه موجود است کامل کنیم.البته پارسی بلاگ در کنار هر کادر توضیحات مربوط به آن را در اختیار ما قرار می دهد.در کادر اول که آدرس وبلاگ شما است نامی که دوست داریم و به موضوعات وبلاگ ما مربوط است را می نویسیم اگر مورد تایید قرار گیرد در کنار کادر باسبزمی نویسد قابل ثبت واگر تکراری باشد با رنگ قرمز می نویسد غیر قابل ثبت . که می توانید با گذاشتن یک عدد در پایان نام مورد نظر آن را تغییر دهید.مثلاٌ:hadi غیرقابل ثبت و hadi48 قابل ثبت شناخته شد. 

سپس در کادر بعدی اگر دوست داریم مطالب وبلاگ به نام خودمان ثبت گردد نام خود را تایپ می نماییم ودر کادرهای بعدی نام کاربری و کد عبورکه می تواند حروف و عدد باشد در نظر می گیریم البته باید آن ها را در جایی بنویسیم تا هیچ گاه فراموش ننماییم زیرا ازاین به بعد با داشتن این رموز می توانیم وارد صفحه مدیریت وبلاگ شده و نوشته های خود را ارسال نماییم.

سپس عنوانی را که می خواهیم در بالای صفحه وبلاگ قرار گیرد در کادر بعدی تایپ می کنیم.

در قسمت کد امنیتی هم حروف و اعدادی قرار دارد که دقیقاٌ همان را در کادر می نویسیم و در پایان دکمه ارسال را می زنیم 

اگر تمامی موارد را صحیح ثبت کنیم صفحه ای باز می شود که در آن نوشته شده وبلاگ شما با موفقیت ثبت شد و مشخصات فردی نیز از جمله تاریخ تولد –جنسیت-علایق و..... را اگر مایل بودید در ان ثبت می کنیم الزامی نیست همچنین توضیحات درمورد وبلاگ و حرف دل با خواننده که هرچه در آن بنویسیددر صفحه وبلاگ می آیدوکلمات کلیدی که عبارت است از کلماتی که ممکن است زیاد در وبلاگ شما تکرار شود ودر مورد آن مطلب بنویسید برای کمک به کسانی که در مورد این کلمات   در گوگل و ... جستجو می نمایند. 

اگر بخواهید وارد صفحه وبلاگ خود شوید باید در صفحه پارسی بلاگ در قسمت کد کاربری و رمز عبوررمزها را وارد نموده

 

ودر صفحه ی جدیدی که باز می شود اگر روی قسمت وبلاگ شما کلیک کنید وبلاگی با قالبی که خود سایت برای شما در نظر گرفته است باز می شود  که در قسمت ظاهر وبلاگ ،قالب را انتخاب می کنیم انواع قالب ها را در صفحه خواهیم دید واگر هر کدام را خواستیم روی انتخاب قالب کلیک می کنیم 

در بالای صفحه روی ارسال یادداشت جدید کلیک می کنیم و در صفحه ای که باز می شود عباراتی که می خواهیم تایپ می کنیم

یا اگر در قسمتی از یارانه خود مطلبی داریم با عمل copyوpaste انها را در کادر انتقال می دهیم .همچنین می توانید نوع وسایز نوشته ورنگ آن را نیز تنظیم کنید.اگر مطلب زیاد است و نمی خواهیدهمه ی آن در صفحه اصلی باشد بعد از قسمتی که می خواهیم در صفحه باشد مثلا بعد از چند خط اینتر می کنیم وروی ادامه مطلب کلیک می کنیم سپس یک عنوان برای مطلب در نظر می گیریم و روی ارسال کلیک می کنیم  

اکنون اگر صفحه وبلاگ را باز کنیم مطلب در آن قرار گرفته است.

 

و......... بقیه امکانات را امتحان کنیدو حرف های خود را به گوش دیگران برسانید آن ها را با تجربیات خود آشنا سازید و.....



نویسنده » نصر » ساعت 7:49 عصر روز دوشنبه 89 آذر 1